Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen Timmerbedrijf de Goede
 

Kan ik in één keer een offerte aanvragen voor meerdere projecten?

Dat kan zeker! We kunnen de offertes uitbrengen zoals u dat wenst. Alle klussen die u gedaan wilt hebben, kunnen samengevoegd worden op één offerte, of er kunnen aparte offertes worden opgesteld voor verschillende onderdelen van uw klus.

Kan ik voor "kleinere" klussen ook contact opnemen?

Wilt u eindelijke de plinten in de woonkamer geplaatst hebben, een nieuwe deur, een schutting of een nieuw kozijn? Dat kan zeker! Wij pakken in principe al het werk op!

Hebben jullie ook algemene voorwaarden?

Ja, die hebben wij. U kunt onze algemene voorwaarden      downloaden. U kunt ze ook onderaan de pagina vinden.

Kunnen er ook facturen naar mijn bouwdepot worden gestuurd?

Onze facturen voldoen aan de voorwaarden die gesteld worden door de bank voor een bouwdepot. U kunt uw facturen daarom direct doorsturen naar uw bank.

Wordt er btw gerekend? Kan ik dit terugkrijgen van de Belastingdienst?

Helaas zijn wij btw-plichtig. Dit betekent dat wij over onze facturen 21% btw moeten heffen. Op enkele werkzaamheden (zoals schilderen en stuken) geldt een lager btw tarief (9%)en wij zullen dit lagere tarief ook hanteren op deze werkzaamheden. Als u de werkzaamheden voor een bedrijf laat uitvoeren dat ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel, kunt u vrijwel altijd de btw die wij heffen terugkrijgen van de Belastingdienst.

Hoelang duurt een project?

Elke klus is uniek en op maat gemaakt! Nadat we de klus hebben besproken kunnen we een schatting maken hoelang uw project zal duren. Wij nemen klussen aan die binnen één dag geklaard zijn of klussen die zelfs een aantal maanden kunnen duren.

Is er een wachttijd?

We kunnen de tijdsplanning van uw klus het beste bepalen als we wat meer informatie hebben. Als u contact met ons opneemt, kunnen wij uw klus bespreken. 

Hoelang is een offerte geldig en is deze vrijblijvend?

Een offerte van Timmerbedrijf De Goede is een maand geldig na uitgifte. De offerte is in principe altijd vrijblijvend.

Ik woon niet echt in de buurt, kan ik alsnog contact opnemen?

Dat kan zeker! We nemen in principe klussen aan in een groot deel van Nederland! U kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen over de mogelijkheden.

Wat zijn de tarieven?

Elke klus is uniek. Daarom bestaan er geen algemeen geldende tarieven. Wilt u meer informatie over uw klus? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende offerte!

Hoe kan ik het beste contact opnemen?

U kunt op verschillende manieren contact opnemen. Dit kan via de telefoon, e-mail of het contactformulier op onze website, maar u kunt ons ook een appje sturen via WhatsApp!